26 de febrer del 2008

AVORRIMENT

Esteu avorrits, mig morts, acollonits, enfeinats...? Per què esteu deixant morir el bloc? On són els vostres comentaris? I l'originalitat a l'hora de fer entrades????


Us passo un vídeo que m'ha fet molta gràcia. M'hi sento tan identificada... Alguns em recordareu a la primera o segona classe de poesia, fent el pallasso a classe, cantant cançons (infantils, David Bisbal o Paulina Rubio...). Ara sabreu què vull dir.





Apa, salut i força al canut, que diuen!

16 comentaris:

Patry ha dit...

Bones Cristinaaa!
Com vaas?

Bé, el video...sí, esta bé encara que mai hagués pensat veure una cançó com aquesta cantada en català, sincerament. Peró és de la Paulina Rubio! beeecs...jajaja
En fi, deixem-nos de prejudicis... Quan tornaras?
Aviaat, no?
Que tenim examen de gramàtica i haig de recuperar la super mala nota del primer!jjoojojo

apaaaaa!
cuidat Cristina!
un peto,

Patry

catrasca8 ha dit...

Bones Crstina!!

No puc mirar el vídeo (bé, mirar-lo sí, però escoltar-lo no) ja que no em van bé els altaveus.
Ens veiem demà, gent.
Espero que tornis aviat Cristina. Digo lo mismo que la Patry...
Fisn aviat!
un petó

TaTi

Anònim ha dit...

Eis Titi,

Em... doncs això: si més no, divertit. Torna ja, no?

Cuida't

Joel

Ruse ha dit...

Bones titi!
Com estas?

El video és molt divertit, però al igual que la Patry mai hagués pensat que una canço com aquesta es traduis al català i fos cantada.

Espero que tornis aviat, perquè et trobem molt a faltar.

Recuperat Cristina!!
un peto.

Ruse

Eva Martinez ha dit...

Hola, Cristina!

He rigut molt amb el video, i si que m'he enrecordat del dia que tu la vas mig cantar, jajaja.

Estàs millor?? Et necessitem, Titi!! Espero que aviat estiguis del tot recuperada i puguis tornar, se't troba molt a faltar.

Sobre l'examen de poesía de divendres, tinc un dubte: la part de figures retòriques entra dins del temari o suma un punt més i és una pregunta optativa? És a dir, es podrà treure un onze si fem l'exercici de les figutes retòriques, o un deu? Es que la Margarida tampoc ho tenia gaire clar... :S

Per cert, a part d'avorrits, alguns estem fins i tot ratllats...


Cuida't Cristina,

Petons i fins aviat!!

Eva Martinez ha dit...

aix, no m'he adonat que era una pregunta allò de que estavem avorrits, xD!!

Jo et puc dir que estic avorrida, mig morta, ratllada i enfeinada... i que la situació és de caos!! (com a mínim per mi, jo crec que estem en el límit)


Torna aviat!!


Petons!!

Titi Juher ha dit...

Eps, companys!

Fixeu-vos que hi ha molts hexasíl·labs, a la cançoneta aquesta.

Niu-na-so-la-pa-rau (la)
ni-ver-sos-ni-ri-a (lles)
a-pa-ssio-na (des)
ni-res-tes-dels-pe-tons
quea-bans-em-do-na (ves) (per cert, mala traducció. Els catalans NO DONEM RES!!!!)
fins-que-sor-ti-ael-sol (o,o,o)

Avui estic de guassa. Perdoneu. És per contrastar amb el vostre estat d'histèria descontrolada, d'altra banda ben curiós (tenint en compte l'estat d'excessiva tranquil·litat en què us vaig deixar ara fa tres setmanes).

No us ho prengueu malament. Una mica de conya per desdramatitzar sempre va bé.

Titi

Titi Juher ha dit...

Eva,

El límit encara no l'heu tastat mai. Per sort.

Ja us arribarà...

Titi

Anònim ha dit...

Eis Cristina!

Molt friki, fins i tot per mi i pels meus videos del youtube uU
me'n vaig a estudirar llatí (És conya) recupera't aviat que et volem tornar a sentir cantar.
Podries anar a Eurovisión i tot jaja

Un petonet i això quan tornes?

.paU#

Titi Juher ha dit...

Paula,

Si fos per mi ja seria amb vosaltres. Però una metgessa molt prudent em diu que si no tinc el pulmó curat del tot d'aquí a 10 dies tornaré a tenir-lo fet pols. Si com a mínim fumés ho podria entendre... Però no he fumat ni una cigarreta (ni una calada) en ma vida!!! No ho entenc.

En fi. Serà qüestió de creure.

Fins aviat, però...


Titi

Anònim ha dit...

Bones Cristina!

Com et trobes? Espero que millor, la veritat és que sí, que se't troba a faltar, eh! Però bé, el primer de tot és la salut, així que si més no, a fer cas a la metgessa, que es suposa que és la persona més adecuada per decidir-ho. Però tot i així, espero que et milloris aviat!

Respecte el video... jajajajaja Molt fort! L'he escoltat i no m'ho podia creure... jajajaja Llavores, mentre llegia els comentaris dels meus companys... pum! L'he tornat a sentir! Però aquest cop en castellà! jajjajaj Tan sols era un cotxe que tenia la música a tot volum... jajajaja

Doncs sí, per part meva, tot i que miro d'entrar i fer-hi una ullada, més impossible fer un comentari com déu mana... així que, per ara, guardo aquest entreteniment per aquest cap de setmana, que serà un dels més tranquils que tenim desde fa setmanes...

Doncs res més, cuida't, Titi!
I un petó a tots!

Estel

Anònim ha dit...

Hola Cristinaaa

No et preguntaré com estàs per q a part de q deus estar una mica tipa de respondre el mateix ja he llegit tots els comentaris... així que nomes dir-te que et recuperis aviat, q et trobem a faltar a classe i gràcies per el mail amb el que sortirà a l’examen de dema...espero que sigui facilet :s

Sobre el video...ja veig que no tan vingut pas del tot malament aquets dies sense classes, as tingut temps per descansar q de tan en tan ja convé.

aLe doncs
espero que tornis aviat
un peto,

·aLba.*

Anònim ha dit...

Bones Cristinaa.

Les classes de català sense tu no són classes de català. Tu omples la classe de motivació, tot i que algunes vegades estiguem dormits. M'agraden les classes amb tu perquè demostres que t'agrada l'ensenyament, en canvi la Margarida em demostra que ho fa per obligació.

Espero que tots aquests refredats o el que sigui tant teus com del teu fill estiguin més recuperats. A classe et volem, et necessitem.

L'examen de literatura em va anar força malament. Les figures retòriques me les vaig llegir uns quants cops, i a part de que algunes ni les entenia, quan vaig tenir l'examen davant, no em venia cap nom al cap, em vaig quedar en blanc, totalment, no exagero. Sabia quines eren algunes, però el nom no. Quina ràbia!!! Però bueno, què hi farem... Espero que el de gramatica del dimecres em vagi millor, i aquest trimestre pugui arribar al notable.

Recupera't Cristina! Que vagi bé.

PD: Últimament no m'he passat gaire (per no dir gens) ja que l'internet no furulava gaire bé.

Titi Juher ha dit...

Èric,

Ensenyar m'agrada molt més que anar al metge, t'ho asseguro. De fet, ensenyar m'agrada molt, especialment quan algú té ganes d'aprendre. Aquest any, més que mai, es veu molt la diferència entre els que tenen interès per descobrir coses noves, diferents, per obrir-se al món, i els que ja els està bé el seu petit univers incomplet d'adolescent adormit.

Pel que fa a l'examen de lite... Era prou fàcil, no? De fet, no vaig posar res de nou. No hi havia el factor sorpresa. I pel que fa a les figures retòriques... Jo no hauria superat la pregunta, t'ho asseguro. Oxímoron, quiasme, al·legoria, metonímia, sinècdoque... Buf! Com em cansen aquestes paraulotes, i que bonic allò que defineixen...

I res, que sí, que ja torno aviat. De fet, aquesta setmana em sembla que em donaran l'alta (vaja, així hi confio... També hi confiava la setmana passada) i podré venir-vos a explicar trobadors, cròniques, Tirant lo Blanc, l'últim llibre que m'he llegit, la morfologia verbal, les batalletes amb els meus fills, els treballets de recerca i tot el que vulgueu.

Com sempre, a la vostra (bona) disposició.

Petons.


Titi

Titi Juher ha dit...

Per cert,

Espero que els senyors encarregats de les entrades d'avui apareguin per algun lloc...

OK??????


Titi

Anònim ha dit...

Ei Cristina,
espero que et recuperis i tornis aviat, que ja et trobem a faltar! Tans de dies sense veure't i sense sentir els teus comentaris feministes s'anyoren, i no ho dic amb cap intenció, (alguns pensareu pilota) però no, és que amb l'altre profe les classes no sentenen!
Està bé aquest video, encara que mai m'hauria imaginat una cançó com aquesta cantada en català, bé, és fa de tot.
I referent a que estem deixar morir el blog, no és ceert del tot, perquè per exemple, jo no es que l'abandoni, perquè el visito, però es que a vegades no hi ha temps o simplement no hi ha ganes perquè no sé que dir, però en fi, aquí tens un comentari.

Espero que et milloris, i fins aviat!!

Marc Soler

PD: No se que passa que no em deixa publicar el comentari amb el blogger