18 de febrer del 2008

Un pet com una gla (o un aglà)

Nois tots!


Doncs sí. He fet el pet aquest del títol! Però no us emocioneu, perquè suposo que aviat podré tornar amb vosaltres i amb els llibres, els blocs, els sintagmes, els paràgrafs i tota la pesca. De moment, mentre em facin fer bondat (no surto de casa per res) i mentre els meus pulmons es neguin a tornar a funcionar com déu mana, la nova tecnologia -com sempre- em pot anar bé per evitar que em trobeu tant a faltar.


Cosetes:
  1. La Margarida ja us deu haver dit que dimecres s'ha anul·lat l'examen.
  2. No us deslliureu d'entregar la nova tria d'Els meus llibres, dimecres dia 20. Ja sabeu que aquesta vegada podeu triar entre cinc llibres.
  3. La gent ha de continuar fent les entrades el dia que li toqui (atenció: Àstrid, Joel i Míriam, us queden poques hores! Alba, Paula i Aleix, us toca dilluns que ve).
  4. Estic corregint-vos les entrades del bloc. En vermell assenyalo les errades de gramàtica, de puntuació, d'ortografia, de picatge... En blau o verd, les qüestions de contingut. També us hi faig un comentari a l'apartat de comentaris, esclar. Un cop corregida, l'entrada, teniu l'oportunitat de millorar-la. He començat per les primeres renovacions. I, evidentement, si hi ha alguna cosa que no enteneu, afegiu un comentari a la vostra entrada i m'aviseu per correu electrònic (titiprofe@gmail.com).

Queda entès?

Apa, doncs. Molts d'ànims i endavant! No deixeu de treballar, que us hi jugueu molt, més del que us penseu. I no pareu de llegir!!!!!






4 comentaris:

catrasca8 ha dit...

Eis Titi!!!!
Què t'ha passat?? :S
Bé, espero que et milloris aviat.
Un petó, i tranquil·la, continuem llegint! (Al menys jo) xD!!!
Fins aviat!!
TaTi

Eva Martinez ha dit...

Titi!!!

Les instruccions de conya, però... com estàs? Què et passa? Tens bronquitis o alguna cosa per l'estil?

Jo també desitjo que et milloris!! I que tornis aviat amb tota la pesca (em sona d'algun llibre que hem llegit com a lectura obligatòria i ara no em ve el nom, xD).

Fins aviat, Titi!!

Petons!!



Eva Martínez

Titi Juher ha dit...

Eps, tranquis, que no passa res...

Simplement que he anat tan apurada, aquests darrers mesos (penseu que he anat tirant dormint tres i quatre hores diàries), que el meu sistema immunològic ha petat i ha decidit no combatre cap bacteri. Tinc pneumònia, la pleura tocada i una otitis que em va deixar sorda com una tàpia primer i amb el timpà una mica malmès després.

Res: nimietats, foteses. Estaré en plena forma en quatre dies.

Demà, però, operen el meu fill gran (d'una cosa petita, res preocupant) i no sé si aquesta setmana podré fer el repòs estricte que m'han receptat. I el petit, que és polial·lèrgic alimentari i que té uns quants problemes associats, segurament no tardarà gaire a recaure (sempre acaba recaient, pobrissó). Aleshores espero que m'enganxi amb unes miques més de forces i que pugui continuar sent la superwoman que sempre he sigut.

I els altres meus nens, vosaltres, em teniu parcialment preocupada perquè no esteu fent les hores de català que necessiteu. No abandoneu la llengua ni l'assignatura ni els llibres ni la sintaxi. Feu el favor.

Fins ben aviat, companys.

Ah! I a veure si animeu el bloc, que el teniu tot abandonat. On és la gent? Sempre som els mateixos, aquí. I "m'avurru", caram!

Titi

Anònim ha dit...

sí, tens rao cristina.
tothom esta perdut, estressat, ens van posant feina mica en mica i no avancem, ens quedem estancats.
en fi, suposo que ens posarem (posare) les piles aviat perque sino...

cuidaaat que et necessiteem!
aniims superwoman!

Patry