25 de febrer del 2008

Un jove interessant

Hola gent!

Avui em toca a mi. En fi que millor que anem per feina i comencem a presentar el llibre que crec que us pot agradar, i que, llògicament m’ha agradat molt a mi. El meu llibre és el de “Eragon” però té trampa perquè no només és un llibre si no que és una saga anomenada “El Llegat”, ja que hi ha la continuació d’aquest amb tres llibres més. D’aquests tres llibres només n’ha sortit un més titulat “Eldest”, però ja se sap que el tercer es titularà “Brisingr”. Eragon és una saga protagonitzada per un noi de quinze anys que troba un ou de drac i automàticament després de que el drac hagi nascut es converteix en genet de drac i en el salvador del regne on viu. És l’únic que pot fer fora del poder el malvat rei Galbatorix.


Després de fer una introducció sobre la saga parlaré de l’autor que és molt jove però jo crec que amb un futur prodigiós i ple d’èxits bàsicament perquè als dinou anys es va convertir en best seller als Estats Units. Ostres que encara no he dit qui era! Doncs el jove autor del meu llibre preferit és Christopher Paolini.


A continuació us deixo la web on podeu informar-vos de tot el que us interessi sobre la saga o l’autor i totes les noticies sobre Eragon i “El Llegat”:


-http://www.eragons.com/


Eragon es va agenollar sobre un jaç de jonc trepitjat i examinà el rastre amb ull expert. Les petjades li digueren que el cérvol havia estat al prat feia només mitja hora. Aviat se n’anirien a dormir. El seu objectiu, una petita daina amb una accentuada coixesa a la pota esquerra del davant, es trobava encara amb el ramat. Estava sorprès que hagués arribat tan lluny sense que l’hagués atrapat un llop o un ós.

Així és com comença el primer capítol del llibre.

Gent espero que us agradi!

Fins demà!

Aleix]

5 comentaris:

catrasca8 ha dit...

Sajeeeet!!!!

Jajaja, jo he vist la pel·lícula, i sí, sabia que era una trilogia i que l'autor és molt jove.
Dir-te, però, que no crec que me'l llegeixi... No sé si m'agradaria o no, però prefereixo llegir altres coses.
Fins demà, vagi bé.
Un petó!

TaTi

adria ha dit...

boooooooooooig!!!

Sajet, aquest llibre ja m'el he llegit.És un gran llibre oi? jeje

Doncs mira Sajet no sabia res dels altres dos llibres, que interesant, bona informarció, m'els llegire jujuju

Vinga jove ens veiem dema...

ADRI...

Anònim ha dit...

SajetETet!

Saps on tinc aquest llibre? Davant meu. Sí, me'l va deixar me cusina. Jo li deia: -No, no me'l deixis, no me'l llegiré! I ella em deia: -Sí erik, sí, emporta-te'l! I jo: -Que NO, que és massa llarg! Fins que me'l vaig endur (t'estic parlant de farà 1 any o més, ja ja ja) I me l'he llegit o no? OBVIAMENT, NO! jajaja! És massa llarg. Ho sento, és inevitable, ho vaig sense vulguer, però els llibres llargs per mi NO.

A més, ja he vist la pel·lícula. Perquè m'he de llegir el llibre? Després passa que no m'agrada o la pel·lícula o el llibre, i passo. EM quedo amb la pel·lícula que em va agradar i punto.

Apa Sajet, ens veiem d'aquí una estona. Cuida't.


PD: Cristina, estàs viva?

eric bosch ha dit...

Collons Sajet,em sorpren que t´agradi tan la sèrie "el llegat".

Jo m´he llegit els dos primers llibres i val a dir que són boníssims.Em faig creus que un xaval tan jove hagi escrit aquests "peazo" llibres(perdoneu l´espressió,però no me´n sortia cap altra).

Ah,gràcies per dir quin és el tercer,m´has fet un favor.

Eric Bosch

Titi Juher ha dit...

Aleix,

A la teva entrada hi faltaria una bona revisió (de cap a peus) i que hi afegissis una mica de tu mateix. Encara no sabem per què t'agraden tant, aquests llibres, i no dónes prou arguments per convèncer el personal. I com i quan va ser la teva experiència personal amb aquests llibres? Qui te'ls va fer descobrir?

Per cert: el fragment del llibre l'hauries de destacar amb un altre tipus de lletra o entre cometes o amb lletra més petitona.

De tota manera, correcte.

Titi