9 de març del 2008

Urgent, urgent

Xavals,



Estic posant les notes de la segona avaluació. I les haig de donar demà a secretaria. Demà al matí.





I tinc algunes redaccions innonimades (això és sense nom) i alguns problemets de gent que no em fa ni punyetero cas!!!




  1. Kevin: no puc obrir el teu document de la segona tria d'Els meus llibres. Me la vas enviar per e-mail.

  2. Kevin: no tinc la teva Isabel. Pot ser?

  3. De qui és una redacció de la Isabel intitulada La nostra cançó?

  4. De qui és una redacció de la Isabel que comença així?

-Ai nenes, que n'heu sentit a parlar?

-De què? De què?


És urgent. Demà, ja us ho he dit, haig de donar notes i demà passat hi ha l'avaluació. No hi ha més temps. Poseu-vos en contacte amb en Kevin, que jo no tinc el seu telèfon. Per e-mail no em contesta. I espero que surti, també, la gent de les altres redaccions.


Ens veiem demà. Que tingueu un bon diumenge. A mi me l'heu fastiguejat, el diumenge: els vostres exàmens de gramàtica són un autèntic desastre!! Avui em toca quedar-me a casona i acabar de corregir.


Petonets i... sí: fins demà.


4 comentaris:

Marc Soler ha dit...

Ola gent!
que ja heu anat a votar, jeje
Cristina, per fi tornes, (o almenys és el que he entès) ja era hora!
Referent als exàmens, em penso que molta gent ja s'ha fet a la idea de la nota que pot tenir,
però, una cosa, sobre el que vas dir de les juherades, la Margarida ens va dir que a l'examen solament hi havia errors de pronoms febles, o sigui, que s'hi hi ha algun error que es veia molt i no l'hem posat i que no era de pronoms febles, segurament no l'hem posat perquè ella ens va dir això, que sortien nomes errors referents de "lo " que ens examinavem, en fi, ara ja no hi ha res a fer.
Bé, ens veiem demà.

Titi Juher ha dit...

Eps, Marc,

Us examinàveu de pronoms febles i de pronoms personals forts. Que consti.

I hi havia alguna altra errada (culpa meva) que no està comptabilitzada.

De tota manera, les pitjors preguntes són les que vaig explicar TANT jo: subjectes i localització de pronoms.

Juherades no vol dir que posi coses que no surten. Juherades vol dir que no pregunto les coses com vosaltres voleu que les pregunti: per contestar-les mecànicament, sense pensar.

Fins demà.

Titi

Patry ha dit...

Hola Cristinaa!
És evident que al tercer trimestre ens hem de posar les piles i ben posades, almenys jo. Aquest segon trimestre ha estat una catastrofe.
Per tan a apretar aquest ultim trimestre!
En fi... finalment ens veiem dema no?? amb les bones noticies que ens portes oi? buuuff... jo també imagino com m'ha anat l'examen...
però fet, fet.

vinga, fins demà!

Patry

catrasca8 ha dit...

I tan desastre que ha estat aquest "merda" trimestre...
Doncs res Titi, me n'alegro que tornis demà.
Un petó a tothom!
TaTi