28 d’abril del 2008

L'esclava de blau. Joaquim Borrell



Bones gent.

Després de dos dies de fires i barraques em toca recomanar-vos un llibre.

Doncs bé, el meu llibre és L'esclava de blau de Joaquim Borrell, m'ha costat molt triar un llibre que pogués agradar-vos i a més que sigues en català.

Primera edició: març de 1992
Editorial: columna
ISBN: 84-7809-328-1


Aquest llibre me'l va recomanar el meu germà després que a ell se'l fessin llegir a l'institud. Jo era encara petita i gairebé no sabia llegir, però fa relativament poc el vaig trobar a la prestatgeria i em van venir al cap les paraules que va utilitzar el meu germà per recomanar-me'l.


Avui, jo, només us puc dir que val la pena llegir aquesta novel·la humoristica perquè és de molt bon lleguir i no es fa gens pesada perquè no és una novel·la que t'explica una història tota seguida sino que t'explica la història com si fòs un diari, és a dir, no és ven bé un diari però si que t'ho explica en set dies tot el que a aquests peculiars personatges els va passant.


Com esteu veient la meva intenció no és explicar l'argument del llibre perquè sino no té gràcia, sino que el que espero és que només per el fet de saber la seva estructura aixì per sobre, i a més sabent que a mi no m'agrada gaire llegir, aquest llibre m'ha encantat només pel fet de ser ràpid de llegir, que no vol dir que sigui curt, i sobre tot molt entenedor i divertidíssim.

En aquestes pàgines del linc que poso a continuació podreu trobar tota la informació sobre aquest llibre, l'autor i sobre més llibres escrits per ell.

arguments i autor


Només em queda dir que espero que algu s'animi a llegir aquest llibre perquè val molt la pena, donc una pista sobre la gràcia del llibre : fixeu-vos molt en els personatges perquè són claus.



Res més a dir, que us ho passeu bé a fires i barraques.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Vane!

Del autor ni del llibre no n'havia sentit a parlar, pero si tu dius que és fàcil de llegir, entenador i divertit et crec! jaj
Sembla interessant.

Fins demà


Miriam

Marc Soler ha dit...

Ei hola Vane!!!!
Sembla un llibre prou interessant, i si és senzill...
Hihi

Per cert, no us oblideu que son barraques!
Vinga, ens veiem!

Anònim ha dit...

Vanee,

Veig que al final te n'has sortit amb l'entrada, sento no haver-te ajudat. La veritat no recordo gaire bé com ho vaig fer. I si et dic que ja ni recordo la meva contrasenya...

Pel que he llegit del llibre sembla divertit. És un bon candidat per fer la pròxima redacció 'els meus llibres'.

Petarda ens veiem demà
petoons,

aLba

Anònim ha dit...

Bones!!

L'entrada de la vane!
Com podeu creure, no conec l'autor, però si a la vane li ha agradat, segur que és un bon llibre!!!

una abraçada!!

ArGi

Anònim ha dit...

Eis!

Joaquim Borrell, Joaquim Borrell... La veritat és que em sona d'haver-ne sentit a parlar, i a més a més: bastant bé. Però, sincerament, ara no hi caic. :P

I el llibre? Doncs s'haurà de llegir, no? Jeje

Un petó!

Stel

eric bosch ha dit...

ueoh.

doncs no conec a l´autor,pro sembla bastan bo.
Tot i així,amb aquesta ntrada no me motibs mol per llegirmel + q res xk no sé de que va el llibre.

A part d`això,l´entrada està força bé.

Titi Juher ha dit...

Vane,

El problema GRAN de la teva entrada és que l'has escrita sense fixar-t'hi gens! Dona: com és que hi ha les errades que hi ha?

A part d'això. Que sigui fàcil de llegir és l'únic argument que trobes per convèncer el personal? Et repeteixes molt i no acabes d'aportar cap raó interessant que m'impulsi a triar-te'l.

Em sembla que has volgut sortir del pas així una mica pim-pam.

Fins demà.

Titi