29 de novembre del 2007

Ramon Solsona
Ramon Solsona
Ramon Solsona Solsona




Ramon Solsona Solsona Solsona Solsona


17 de desembre
17 de desembre
17 de desembre
17 de desembre








Perquè us comencin a sonar...

En sentireu a parlar.


Localitats a la venda a partir de dilluns 3 de desembre


Comenceu a triar títols


Comenceu a pensar preguntes


A paraules em convides, Llibreta de vacances, Ull de bou, Les hores detingudes, DG, Figures de calidoscopi, No tornarem mai més, Sach de gemecs, Cementiri de butxaca, Línia blava, Ull de vaca, El cor de la ciutat, Reflexions de sala i alcova

Serà... BRUTAL

34 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones Cristina!
És estrany... no fa gaire que estava acabant de fer el comentari narratologic sobre les Isabels, quan de sobte m'enrecordat de la visita que ens farà d'aqui poc Ramon Solsona. Fins aquí molt bé... no hauria d'estar estranyada per res, ¿oi? Però es que la cosa no s'acaba aquí! No fa gaire que li he escrit el nom d'aquest escritor en un full a la meva mare perquè m'anès a buscar un parell de llibres a la biblioteca per aquest pont! Sí, sí. Estic agobiada i tal, i no he tingut temps de mirar cap obra ni res, i ara?? Ara per desconectar, res, dos minuts i mirar aveure com rutlla aixó del blog, em trobo amb aquesta sorpresa!! jajaja
Si un cas mi tornaré a pasar demà per pensar amb més tranquil·litat quin pot ser el que m'interessi més!

Per cert Cristina... el Teatre va estar GENIAL!

Bona nit,
Estel

Anònim ha dit...

hola cristina!
be, la veritat esque si que n'hi han de ganes de coneixer aquest escriptor.
Encara que figures de calidoscopi ha sigut la primera obra que m'he llegit de Ramon Solsona.
pero espero poderne llegir més.
bé, no tinc gaire més a dir, setmanes plenes d'examens i estressants.
ens veiem dilluns!*
^^

Marc Soler ha dit...

Ei Cristina!
Cada vegada està més ple de coses aquest blog i més interessants, ja que aixó que has posat aquesta setmana crec que ens interessa molt, com que ve Ramon Solsona.
Ja tinc ganes de veure'l, per poder saber com és l'autor d'una obra que ens em llegit, hi ha mes, per poder saber alguna cosa sobre ell, acrivillant-lo entre tots a pregutes, i això que encara no sé quines li podriem fer, però bé, et faré cas i començaré a pensar alguna pregunta interessant per fer-li, si tinc temps, amb el pilot d'exàmens que tenim, (entre ells el de català, eh), que per culpa d'això estem bastant agoviats i ens haurem de passar el cap de setmana hivernant a casa per poder tenir temps d'estudiar-ho tot, però bé, ja traurem temps de sota les pedres per a que se’ns acurreixin algunes preguntes.
Per cert, el teatre va estar molt bé, encara que com sempre, hi ha els quatre graciosos que molesten a la gent que volen seguir l'obra, ja que mereixia la pena.
Bé, ja no escric més rotllo que vull ser pesat, així que,
adeu i fins dilluns.

Anònim ha dit...

bones!!!
merci per posar-nos unes quantes obres d'ell. a veure si em passo per la biblioteca aquest finde.
no. El que ve.
aquest està reservat per estudiar (però els findes no son per descansar???)
és igual.

dir-te que sempre faig uns comentaris massa llargs.


avui en serà un de curt...
no et cansaràs gaire xD

fins dilluns!!!!


FELICITATS JUDIT PUJADAS!!!!!


TaTi

P.D. no sé què ha passat, però ja no em surt allò de otra cuenta.
em surt només la de google/blogger, alias y anónimo.
posare l'Alias...

Anònim ha dit...

BONA TARDA A TOTHOM!!!!!!!!

17 de desembre... sera un dia x enmarcar.
El dilluns o quan puguis m'agradaria molt que ens diguessis quin tipus de preguntes li podem fer a un escriptor amb el caliu d'en Solsona, si t'he de ser sincer he descobert aquest autor és gràcies al tu que suposo que ets qui ha escollit el llibre.
Si tinc temps,puc,tinc ganes i diners em compraré algun altre, pero primer haure de buscar resums per la xarxa per saber-ne cinc cèntims de cada llibre!!

WENU, no escric perquè tinc entreno i he de marxar, bé tampoc s'emacut res més a dir per tant, fins dilluns!!!!!

ivan. (xp

Titi Juher ha dit...

Èpelis!
No us amoïneu, que ja us donaré tota la informació que calgui sobre els llibres de Solsona. Me'ls he llegit gairebé tots (em falta el de poesies, el basat en la sèrie de televisió i el darrer recull de contes). Els treballarem a classe, Ivan, no cal que busquis resums per internet.

Estaria bé que miréssiu de llegir alguna altra obra d'aquest autor... A més, us agradaria segur!!

A la biblioteca Fages de Climent de Figueres els tenen quasi tots (ho he mirat avui al catàleg on-line) i a la biblio de l'insti hi ha la "Llibreta de vacances". Valtrus mateixos!

Bon cap de setmana d'estudi i de correcció (per part meva!!!)

Titi

Anònim ha dit...

Hola Cristina!!
Tinc moltes ganes de poder veure a Solsona, ja li e dit als meus pares que quan puguin passin per la llibreria. Tinc ganes de saber que sent un escriptor al veure que tanta gent l'ha llegit i pot que l'hi ha agradat la seva obra. Crec que ha de ser genial però millor espero que em respongui ell.
Cristina de veritat gràcies per fer les classes com les fas, això d'anar al teatre, de que hagis aconsegit que vingui Solsona, són coses que no tots els profes ho fan i de veritat a mi em fa molta il·lusió.
Vaig a estudiar
Anims corregint!!

Tunets

*aRi*

Anònim ha dit...

Bones Cristina!

Estava fent la redacció dels meus llibres, i m'enracordat de passar per aquí! jeje

Doncs, gràcies per ficar llibres de Solsona, ja miraré de que van i segurament m'en llegiré algun més. I també, donar-te les gràcies per fer que en Ramon Solsona, vingui a la nostra classe!!!!
Crec que serà una bona tarda i molt interessant.

Me'n torno a estudiar.
Fins demà



Miriam

Anònim ha dit...

Bones cristina!!!


aquí veig que tothom treballa doncs jo logicament no. El fet del meu comentari es simplement l'aburriment i clar com que demà tenim ni mes ni menys que tres examens doncs jo et comentu. La veritat es que això del blog ha anat molt bé no veig?! Gran sort que tens de ternir-nos!

Aquí acaba el meu 2n o 3r comentari ja no recordu quin es!
Bona nit a tothom!

Aleix

Anònim ha dit...

Eis idees per una òptima redacció dels meus llibres?

Fins demà!

Joel

Titi Juher ha dit...

Joel,

I si dius, simplement, el que penses???? No ho sé: és una idea.

I, si no, compara els llibres amb alguna cosa que dominis (la música?). És una altra idea.

Però tu creus que aquestes hores pots tenir cap gran idea? Ostres, potser és que a tu t'inspira el cansament i la lluna. A mi no: bona nit. Plego.

Titi

Anònim ha dit...

D'acord, d'acord. jeje

Però això sí, jo sóc de nits (ni punyetera idea del perquè).

Ara he acabat la redacció. Rara, m'agrada. Merxis per el consell Cristina.

Me'n vaig a escriure els papers per la Judit!jaja (tocaràs, si si). I després estudiar català i economia...

Bona nit!

Anònim ha dit...

Ah, i per cert, sí que ho he comparat amb una cosa que domino, jaja

Economia...elasticitat de la demanda?

Bona nit.

Joel

Anònim ha dit...

ola cristina soc en bertran vaix entrar un altre dia a mirarmo pero n tenia temps.
Avui am el pont me decitit i comento.
L’experiencia del teatre va ser molt bona, em va agradar mol jejeje abera si repetim aviat.
Respecte a lo den solsona em fa ilusio pq mai e cunegut un escriptor famos i nose es algu que sempre esta b en la vida.
x cert el llibre k magradaria llegir-me del es el de no tornarem ma.
k et vagi b senyu!

aLBerT beRtran

Anònim ha dit...

Bones cristina
He passat varies vegades per aqui però no he comentat perquè no hi havia temps, han sigut unes setmanes molt complicades, però ara amb el pont ja tinc més temps i per això aprofito per comentar.
L'excursió al teatre va ser una gran experiència i es pot repetir ee jeje, respecte a això de conèixer a Ramon Solsona em fa molta il·lusió perquè em pogut comprovar amb figures de calidoscopi i els llibres que ens vas llegir dilluns que és un gran esciptor.
Bé tati ens veiem dilluns, que vagi bé aquestes mini vacances.
kiss

Roser López

Anònim ha dit...

Bones Cristina!

Primer de tot dir que el teatre va estar genial i entretingut.Em va agradar.
Doncs bé, jo també tinc ganes de saber més sobre en Ramon Solsona i de saber compot tenir idees com les de figures de calidoscopi.He de dir que no sóc gaire aficionada a la lectura, i no em ve pas d part de mare perque ella si que llegeix de tot.
Per acabar Cristina dir que ara em passaré més sovint pel blog, està guardat a favoritos ok?
Vinga petons a tothom i disfruteu del que queda de pont!

Almudena

Titi Juher ha dit...

Ep, companys de llibres i de viatges...

Una salutació des de Girona. No us puc dir quin temps fa, per aquí, perquè no he sortit de casa, aficionada com estic a la lectura d'exàmens i treballs. Apassionant. No sabeu pas com.

I vosaltres què: llegint un altre llibre d'en Solsona? Us barallàveu, tots, avui, a la Fages de Climent (la biblioteca, vull dir) pels diversos (i no varis) títols d'aquest autor? Els tres llibres d'en Solsona que hi ha a la biblio de l'insti també deuen haver volat, no? Els vaig anar a comprar dimarts i dimecres segur que ja no n'hi havia ni un.

Res: que segur que no feu gaire res més que dormir i escarxofar-vos al sofà mirant mesquineses a la tele. Vinga, va, no perdeu el temps i intenteu-ho de nou: potser aquesta vegada us agradarà i tot, això de llegir.

Bona nit: me'n torno als vostres escrits. Em tenen obsessionada.

Titi

Anònim ha dit...

eis Cristina!!!!
dir-te que avui (i ahir) la biblioteca ha estat tancada.
he comenat a llegir la plaça del diamant.
demà aniré a la biblioteca a buscar un llibre de Ramon Solsona.

vinga, encara queden dos dies!!! :D


vagi bé


TaTi

Anònim ha dit...

crstinaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

o
titiiiiiiiii!!

com tu vulguis, però necessito la teva ajuda...

Tot és culpa del coi de Nadal, i és que s'acosta el 25 i per culpa de la meva professora de català (jeje) he tingut la brillant idea de regalar llibres i més llibres :) Cosa que m'està portant problemes... amb (lo) fàcil que em seria comprar dues postaletes!

Bé, 1a qüestió: estic buscant com boja el llibre de No tornarem mai més de Ramon Solsona per regalar-lo al meu pare. Seria un regal ideal, perquè aprofitant que l'autor ens fa una visita dilluns, li podria demanar que me'l signés. Ooooh! Genial! La cosa és que sembla ser que Figueres deu ser un poble que no apareix ni als mapes perquè noia, a les 3 llibreries que hi ha ni rastre... I clar, si l'he de demanar no el tinc per dilluns ni en somnis.
Deus estar pensant com coi pots ajudar-me amb aquesta primera qüestió; però tranqui, en això no hi podem fer res. Ni tu ni jo tenim la culpa que en una ciutat de no sé quants milers d'habitants no trobi un simple llibre. Tant Dalí tant Dalí però a l'hora de la veritat...

On sí que em pots ajudar és amb el regal de la meva germana. també li faré un llibre (així, amb l'excusa, quan l'acabi li puc demanar que me'l passi :D) però ostres, és que no sé si regalar-li Certes Mentides de Joan Barril, o El millor que li pot passar a un croissant de Pablo Tusset.

Del primer m'agrada molt la història i la manera tan especial (el llenguatge, les comparacions) que té Joan Barril per explicar què passa. També trobo molt interessant descobrir tota aquesta trama de mentides i més mentides amb la que sembla que juga al llarg de la novel·la.
Del segon m'agrada la idea de conèixer els trets amagats de Barcelona. Crec que això li agradaria bastant, perquè Barcelona és on ella viu i estudia i suposo que li encantaria saber-ne més coses. Ara bé, no sé si això de l'humor intel·ligent que té el llibre seria adequat per gent com nosaltres (nosaltres referint-me a mi o a la meva germana), que més que cultura tenim "culturilla". És a dir, no sé si aquest humor intel·ligent fa referència a coneixements que encara no estan al nostre "abast". Vaja, que no sé si pillaria (entendria) l'humor intel·ligent de Pablo Tusset.

Tu quin li compraries?
Sé que és una pregunta difícil Cristina, però noia ja se sap, això et passa per obrir un blog mostrant-nos la suficient confiança com perquè ens atrevim a fer recaure sobre TU la gran responsabilitat d'encertar o no el regal per als nostres pares, mares o germans.

Contesta AL (i no el :D) més aviat que puguis.

I ei... moltes gràcies!!!!!

Vagi bé i saluuut!
Molta salut!

Titi Juher ha dit...

Judit,

Abans de res: em sembla genial aquesta teva idea de regalar llibres. No hi ha millor regal, t'ho prometo. Regalar un llibre és regalar coneixements, somnis, imaginació, viatges, aventures, paraules, emocions... Moltes coses. I tot això a un preu més que raonable. Tens una profe de català bru-tal, si gràcies a ella ("ella", sí, perquè és una persona -o això pretén-) has canviat els hàbits consumistes nadalencs. O no?

Anem al gra. Pel que fa a "No tornarem mai més" (entre comentes perquè el bloc aquest no em permet fer cursives), miraré a veure si te'l trobo a la magnífica i fornida ciutat de Girona (vaig anar a comprar llibres de Ramon Solsona per a la biblio i només vaig trobar "Cementiri de butxaca" i "DG", no t'ho perdis). A veure què hi puc fer. Em sembla que podria estar molt bé que el teu pare pogués riure-hi com ho va fer el meu home. I si a sobre el té signat... Doncs molt millor, no? Aquest cap de setmana t'ho miraré (però no hi confiïs, que ja em conec les llibreries d'aquesta ciutat, jo).

Respecte a (o de) la recomanació per a la teva germana... No ho sé. Quants anys té???? És bona lectora? Aquestes dades són importants.

Aquest vespre continuem parlant.

La resta de la penya de primer de batxillerat:

QUANTS LLIBRES US HEU LLEGIT, JA, D'EN SOLSONA (hi poso article perquè és com si el coneguéssim, com si fos de casa, malgrat que l'hàgim de tractar de vostè, recordeu, fins que no ens digui el contrari)????

Algú s'atreveix a fer algun comentari d'un dels seus llibres? (Que no sigui de "Figures", esclar, que ja està més que comentat.)

Titi

Anònim ha dit...

Molt bones a tothom!!

doncs no res com que veig que no fas una altre entrada comentu aquí perque logicament m'estava esperant a cumentar per quan fesis una nova entrada. Jo aquest nadal em sembla que no faré pas com la judit i més aviat a casa meva tothom va al seu rotllo i només regalen els pares... no em preguntis perquè però la cosa va així i res que com quasi cada dia m'estava aburrint i dic anirem a farcir ua miqueta més el blog de la titi si se'm permet l'expressió

apa doncs que vagi bé!

una coseta, no em llegire els llibres que recomanes perquè no vull perdre més el fil del llibre que estic llegint ara "Presa" de Michael Crichton

ara si que me'n vaig adeuuu!!

Anònim ha dit...

Ara tinc Cementiri de buxaca per llegir-me, i a més a més, dissabte vaig a girona i vui comprar un llibre de'n Solsona i no sé quin. EM podries aconsellar-ne algún si us plau Cristina?

Titi Juher ha dit...

Èric,

Demà en parlem a classe, si et sembla. Ho tenia planificat.

Dissabte miraré de fer una entrada de bloc, que el tinc oblidat. I anirà sobre Solsona.

Titi

Anònim ha dit...

Boness Cristina!

Ei moltes gràcies per respondre! Però no cal que et molestis pel llibre del meu pare siusplau! Només faltaria! Això sí, moltes gràcies :)
Per cert, no ho entenc però a la llibreria de la Universitat Autònoma de Barcelona (fixa't on he mirat de trobar el llibre)tampoc no hi ha ni rastre de "No tornarem mai més". Però què coi passa aquí? I és clar, 10 dies mínim si es demana... Típic.

Pel que fa a la meva germana he de dir que ella tampoc és massa llegidora. Té 18 anys (és una single d'aquelles recent independitzades). Crec que mai ha llegit gaire (lectures obligatòries i encara gràcies) i vull regalar-li un llibre per què s'animi home! Que amb alguna cosa ha d'omplir els espais de temps que deixen el coi de retards de la Renfe... Crec que tots dos li agradarien o, si més no, la farien riure. Però tu per quin et decantaries????

Això és tot, doncs!
I no et molestis pel llibre del papa! Que ja fas prou!!!

Gràcies Cristina!
Fins demà!!

Titi Juher ha dit...

Judit,

Si no és gaire llegidora, potser millor que li regalis "El millor que li pot passar a un croissant". Es distraurà perquè fa riure (ja ho vas veure) i el personatge és un pintes simpàtic que t'acaba caient bé i tot. La història és entretinguda, els ambients que descriu realment curiosos i les capes socials representades molt diverses (altes i baixes, pijes i estranyes, gent de negocis, d'altres que viuen del cuento...). Ras i curt: que potser amb aquest llibre aconseguim que comenci a pensar que això de llegir no està tan malament.

El de Joan Barril és molt xulo, també, i crec que pot agradar també a algú que no està gaire aconstumat a llegir. Però regala-li d'aquí a uns quants anys, quan sigui més madura. De tota manera, el vaig posar obligatori a primer de carrera (a Publicitat i Relacions Públiques, em sembla) i els va encantar.

Tu mateixa. Al final potser que triïs el que t'agradaria més a tu. Així t'assegures l'èxit, no???

Fins demà, guapa. I bona nit.

Titi

Anònim ha dit...

eis Judit!!!
estic d'acord amb tu jajaa

es un molt bon regal, un llibre!!!!
si de les altres coses ja en tenim!!!!
i un llibre, vulguis o no, és útil, i NO és un mal regal.
a més pot fer que la persona t'ho agraeixi CADA segon que llegeix(si el llibre li agrada, clar) jajaja

ahir vaig acompanyar a la Soler que es volia comprar "Linia Blava" i, com has dit tu, no hi era a CAP llibreria. penós.
vam anar a la biblioteca i allà hi era, al magatzem.
jo em vaig agafar "DG", "Cementiri de Butxaca" i "El cor de la Ciutat".
no crec que me'ls llegeixi tots, de fet, li he deixat un a l'Eric.
llegiré, primer, DG, i després, l'altre, que no m'atrau tant.
la Soler, quan acabi Linia Blava, me'l deixarà.
a veure si els puc acabar!

doncs, res, gent, fins dilluns que ve en Solsona!


bona nit!!!


TaTi

Titi Juher ha dit...

Ep, Tati,

Ja era hora que algú fes algun comentari sobre els llibres del nostre autor... Començava a pensar que ningú havia reaccionat (i havent-hi gent com tu, tan lectors... m'estranyava!).

Jo estic rellegint "Les hores detingudes" (un secret: és el que a mi més em va commoure, en aquella època "solsoniana" que vaig tenir ara fa uns quants anys), i estic avançant en aquell tan xulo de "A paraules em convides". M'encanta. Aquest cap de setmana rellegiré "DG" (ostres, com vaig riure-hi) i intentaré fer el que pugui amb "Cementiri de butxaca", que no el tinc a casa i l'hauré d'anar a comprar.

Ostres, se'm gira feina.

Per cert: avui he parlat amb ell. M'ha dit que li sembla molt bé (el més correcte, de fet) que el tracteu de vostè. Ja us ho deia...

Me n'he vist un bull per explicar-li com s'ho havia de fer per arribar a l'institut. Aaahhhhhh!

Vaig a dormir, gent, que demà toquen matines (a les 7, que és ben fosc, surto de Girona). I tenim feina... Hem de preparar les preguntes per dilluns.

"Lo" que us deia: bona nit.

Titi

Anònim ha dit...

cristinaaaaaaaaaa!!!


saps amb qui acabo de parlar i no sé pas com?

Amb la teva col·lega que treballa a l'Abacus de Girona! Jajaja! I sisisi, diu que ja tinc el llibre de "No tornarem mai més" guardat darrere el taulell de narrativa!

Osti que bé... deu pensar que dec estar una mica sonada tan buscar i rebuscar el llibre... Perquè m'ha preguntat i li he dit que jo era la noia a qui buscaves el llibre i que també jo era la noia per qui buscava el llibre l'Eric, que fa un parell de dies va enviar-li un e-mail per veure si el tenien. De tant interès es pensava que l'havies proposat com a lectura, que els teus alumnes l'havien de comprar i que n'havia de demanar uns quants per abastar tanta demanda de "No tornarem mai més".
I si tu, es veu que li'n queda un!

Aprofitant que hi sóc, em refio de tu i demà també encarregaré (si és que no el tenen) el llibre "El millor que li pot passar a un croissant" de Pablo Tusset.
Apa, i així ja hauré fet pito catalán a tantes i tantes "adversitats" que no volien que aconseguís el llibre. JA!

Ara només falta que el senyor Ramon Solsona accedeixi a signar-me'l. Ara bé, sempre que li ho demani de vostè...


Moltes gràcies per tot Cristina, i també a l'Eric!

No et molesto més que tens raó: per aquest cap de setmana se t'ha girat feina!



Fins dilluns doncs
i que vagi mooolt rebé!!

Anònim ha dit...

Hola, Cristina,
Et volia fer una pregunta sobre cementiri de buxaca.
Doncs anem al gra, quan comença cada conte-ja que ami em sembla que cada vegada que comença amb una historia es un conte- el nom que hi ha abaig del titol es ala persona a qui dedica aquell conte no¿?
Doncs res mes i merci!
Ens veiem el dilluns!!

BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!!


AxA*

Titi Juher ha dit...

Judit,

Ja us ho dic sempre: sóc com el terrible Gran Hermano. Ho sé tot, de vosaltres. M'ha trucat la meva amiga de l'Abacus i me n'ha fet cinc cèntims, d'això que m'expliques. Li he explicat de què va la cosa i s'ha quedat més tranquil·la. De fet, quan ha vist tanta solsonomania ja s'ha adonat que la cosa venia de mi. Em coneix, la noia. I sap, també, que dilluns tindrem l'autor a classe. Li ha costat ben poc lligar caps.

Res: que ja està. Que tu tindràs el llibre i el podràs portar dilluns perquè te'l dediqui (assumpte resolt). Ara falta veure si al teu pare li agrada, la història i la manera que té Solsona d'explicar-la. Espia'l mentre llegeix (és tota una experiència!).

Canvi de tema. Vaig per l'Axa.

Noia, te m'has avançat. Encara no tinc "Cementiri de butxaca" (intentaré aconseguir-lo demà) i no et puc contestar. Ni flowers. Quan vagi a passeig amb les meves floretes (si m'atreveixo a treure'ls de casa, amb la rispa que fa) passarem per les llibreries/biblioteques que calgui, a veure si hi ha sort.

I com que la Tati té el meu "Les hores detingudes", me'n vaig cap al llitet (que sota el nòrdic s'hi deu estar de nassos) a llegir tallets del "A paraules em convides".

Bona nit tingueu, blocaires nocturns que encara heu d'aparèixer per aquí, avui.

Fins demà.


Titi

aRgI_SpErPeNtIk ha dit...

iep!
aquesta entrada li falta el meu comentari. bé només dir que m'alegru molt que Ramon Solsona vingui a l'institut i que crec que tots ens podem sentir molt afortunats!
ara mateix estic fent un treball de tecnologia industrial que m'impedeix extendrem més, aixi que només em queda desitjar un bon cap de setmana a tothom.!
adeu!!

Anònim ha dit...

Cristinaaaaa!

Com t'ha explicat la Tati en uns comentaris més endalt, li vaig demanar que m'acompanyes a buscar "Línia Blava" i res, a cap de les poques llibreries de Figueres hi era, i a la bibilioteca el tenien al magatzem. La veritat es que em vaig espantar. Vaig pensar que potser la seva crítica no havia estat gaire bona o alguna cosa per l'estil, nosé... Ara el tinc ben bé enllestit, em falten unes cinquanta pàgines més o menys. No m'ha decepcionat pas, és com imaginava mig mig que seria. Recordo que de petita feia tant com podia això de inventar-me historietes, bones i dolentes, mirar si algú somreia o plorava i dir el perquè en veu alta. Bé, imagino que tothom ho deu haver fet algun cop en sa vida, oi? Però la qüestió és que la idea de llegir-me un llibre que fos això em va meravellar, no sé ben bé pq, potser pel fet de no haver pensat mai que existia un llibre d'aquesta mena. No es fa gens pesat i mira que tampoc és curtet. Així doncs, me'n vaig a enllestir-lo, haviam si per demà el puc haver acabat i m'atreveixo a fer-li alguna pregunta sobre aquest llibre. (tractant-lo de vostè, esta claríssim ;))

I un cop acabat aquest, començaré amb "Les hores detingudes". Tinc un munt de títols per aquest Nadal, moltes ganes de llegir i el que és millor encara, crec que tindré força temps per poder-ho fer.


"Salut i força al canut. Si no en tens, estàs fotut."
Un petó, cristinaa!

Titi Juher ha dit...

Ep, nois!

Us havia promès una entrada, aquest cap de setmana. Però -no hi comptava!- he estat ben ocupada amb les primeres obligacions nadalenques familiars (heu de saber que els nens comencen els concerts de Nadal, els pessebres, els festivals i tota aquesta mandanga mooooolt abans que se sentin les flaires de l'escudella i dels canelons a les cuines de les àvies).

Havia de ser una entrada sobre Solsona, esclar. Us vaig dir que us en passaria uns links(vull dir enllaços) i comentaris sobre la seva obra.

Enllaços

http://www.escriptors.cat/autors/solsonar/
A part de la biografia hi trobareu guies de lectura i comentaris de la seva obra (però no està actualitzat!)

http://www.xtec.net/~jducros/Ramon%20Solsona.html
(tampoc està actualitzat, però hi ha algun document interessant, com ara una entrevista i algun article)

Una brometa: http://www.ramonsolsona.com/

Tot just avui he aconseguit "Cementiri de butxaca"! A la quarta llibreria que visitava, ostres tu! A veure què hi puc fer, amb l'estoneta que em queda abans d'anar a dormir.

També he rellegit "Llibreta de vacances". Feia anys que n'havia fet la primera lectura... I m'ha tornat a agradar. Segurament he entès moltes més coses (o he entès coses diferents, no ho sé pas).

També he anat fent amb l'"A paraules em convides". M'encanta.

I vosaltres???

Cris, estic contenta que t'ho hagis passat bé, amb "Línia blava". Algú més l'ha llegit i pot dir-ne alguna cosa?

Tati: has pogut amb "Les hores detingudes"?

Axa: has acabat "Cementiri de butxaca"?

I la resta: com ho teniu? Heu pensat noves preguntes per a Solsona??

Demà, demà...

Anònim ha dit...

eis Cristina!!!
se-m'ha trencat l'ordinador i no m'he pogut passar fins ara(estic a la feina de la meva mare) i ho he llegit aixi rapidament els comentaris que hi ha.
doncs, sí(ho has sabut avui) he pogut amb les hores detingudes. me'l vull comprar.
amb això t'ho dic tot. jeje
no m'enrotllo que la meva mare ha de treballar...
m'agradaria extendre'm una mica més, em fa molta ràbia, però fins que no arregliln l'ordi...
era per veure si havies fet una nova entrada però veig que no, jaja
esque el Nadal...
jajaaj

en Solsona, avui, perfecte!!!

(llàstima que no he portat el llibre per que me'l firmés...)
:(


un altre dia m'enrotllo més, ho sento Titi!!!


fins demà gent


TaTi